Thursday 9 November 2017

Swing Trading Deep In The Money Alternativer


Slik handler du et Dyp-i-pengene-alternativ Bruk ETFer En alternativ strategi for dyp penger er perfekt for bruk på aksjer eller midler som har relativt lav volatilitet og stabile, forutsigbare trender. Jeg har nylig lagt til dette på listen over opsjonshandelstrategier, og det er veldig nyttig. Trading DITM samtaler og legger ved hjelp av metoden som jeg skal forklare her er relativt enkel, og faller rett inn i min handel med alternativer for swing trading: Kortsiktige handler, med riktig beløp og type teknisk analyse (dvs. ikke for mye), og Ta mindre, vanlige biter ut av osten enn å prøve å svelge hele blokken på en gang. Denne strategien fungerer veldig bra på etfs (byttehandlede midler) som QQQQ, SPY, DIA og IWM. Årsaken er at disse midlene representerer meget brede markeder, og det er litt mer stabil og forutsigbar i sine bevegelser enn de enkelte aksjer. Fordelen med dette er at det er ganske enkelt å identifisere en trend og avtale det. Slik handler du et Dyp-i-pengene-alternativ: 1. Trendanalyse - bruk en av de etfsene jeg nevnte, gjør en trendanalyse. Hvis du ikke er sikker på hvordan du gjør det, følg linken til siden min på Trendanalyse. og følg trinnene der. Hvis du kan identifisere at fondet er i en rimelig sterk trend (ADX gt25), så er du klar til å handle (nesten). Ett siste skritt - se på hvor lenge trenden har gått, og se på eventuelle potensielle motstandsnivåer (for en oppadgående trend) eller støttenivåer (for en nedadgående trend). Hvis trenden nærmer seg en av disse, handler du med forsiktighet. 2. Oppføring - opprett en oppføringsrekkefølge. Hvis trenden er oppover, kjøp deretter samtaler, og hvis det er nedover, kjøp setter. Slik setter du opp bestillingen: Finn et dyp-i-pengene-alternativ som har en Delta på mellom 70 og 90, og koster mindre enn 5,00. Hvis det er lavere enn 70, vil du ikke få god nok fordel av en bevegelse i aksjekursen. Høyre enn 90, og alternativet ditt er for dyrt. sett bestillingen et par cent lavere enn markedsprisen. Det er bedre å dra nytte av en av de lavere svingene i løpet av dagen, så se på handelsområdet for dagen, og sett bestillingen nær den nedre delen av serien (ikke rett nederst, eller du kan gå glipp av en oppføring ). Se gjennom begrepet Swing trading. og finne quottraders action zonequot, slik at du har en klar ide om å finne gode oppføringer. Det er også godt å se på trenden på lengre sikt, og sørg for at du kjøper i løpet av en 1-2 dagers tilbaketrekking. kjøp et alternativ som er minst to måneder ut fra utløpet, slik at tidsforsinkelsen ikke spiser din verdi for fort. Så, hvis du handler i begynnelsen av juni, så vil den tidligste utløpsmåneden du ser på, være juli. så snart handelen din er fylt, legg en stoppordre på 50. Dette er viktig - målet ditt med opsjonshandel er å kontrollere dine tap. Jeg legger vanligvis en utgangsordre med det samme. Den konservative måten jeg gjør dette på er å sette et fortjenestepotensial på 10, og deretter legge til meglerprovisjonene til det. For eksempel, hvis jeg kjøpte en samtale for 300, er provisjonen for kjøp 2,95, og den samme for salg. Min 10 fortjeneste er 30. Så legger jeg utgangsordre for (300 2,95 2,95 30), som er 335,90. Hvis trenden er ganske sterk, og jeg fikk en god oppføring, vil jeg noen ganger plassere fortjenestepotensialet for 15. Imidlertid liker jeg den mindre bitt - svært ofte blir min avslutningshandel utført innen en dag. Overvåk handelen over to dager. Hvis det er svært lite bevegelse, så selg for å dekke dine meglerprovisjoner. Det er egentlig ikke verdt å stikke sammen med en av disse handlerne for så lenge som fem dager - et stalled marked koster deg penger i løpet av tiden. 4. Gjør det igjen Jeg finner ofte at jeg kan få mellom fem og åtte handler som denne i måneden. Akkurat som å selge kredittspreads, er det en relativt trygg måte å lage mange små, raske og lønnsomme handler som raskt legger til for å gi et godt fortjeneste. vær forsiktig med overanalyse, som vil holde deg fra handel. Hold det enkelt - gjør trendanalysen, handler kun med sterke trender, og pass på støtte og motstand. sørg for at du setter stoppestedet ditt. Bare veldig dumme, uansvarlige og snart-å-være-brutte handelsmenn ikke sette stopp tap. hvis din handel går sør, kom deg ut. Ikke legg til det i håp om at det vil komme seg - det er ikke handel, det er gambling. Eksempel på ekte handel Her er en som jeg handlet nylig, hvor jeg kunne se at fortjenesten tok på seg en fin lang oppadgående trend: 21. september 2010. Kjøpt QQQQ 51 Sett for 2,87. Delta var 74. Så snart ordren ble fylt, satte jeg fortjenesten salgsordren. 22 sep 2010. Selges QQQQ 51 Sett til 3,16 Jeg startet denne dyp-i-pengene-opsjonsstrategien med mindre enn 1000, kjøp en samtale eller sett om gangen. Mitt fond har nå vokst til et punkt der jeg kjøper 10 kontrakter om gangen, og jeg vil snart kunne øke det Trading DITM-samtalen og sette er et kraftig, jevnt resultat, begrenset risikostrategi som vil hjelpe enhver handelsmann til å gjøre det bra. DITM Alternativer: Kjøp aksjer til Halvpris Kjøpsalternativene DITM (Deep-in-the-Money) tar fullt utbytte av DELTA av et alternativ, slik at svingninger i aksjene matches dollar for dollar med endringer i verdien av alternativet . Dette er en god strategi for de som fortsatt er litt redd for å kjøpe alternativer (som du burde være), men elsker utfordringen med swing trading aksjer (minne deg om Swing Trading), og ønsker å få litt innflytelse på en handel så vel som reduserer samlet risiko og investeringskostnad. Hvorfor Trade DITM Options Profitt fra FULL bevegelse av aksjekursen. DITM-alternativer utnytter kraften til DELTA, som er det greske symbolet som måler prisendringen av prisen på et alternativ. Hvis deltakelsen av et opsjon er 1,00, betyr det at prisen på opsjonen vil endres med 1 for hver 1 endring i prisen på de underliggende aksjene. Se mer på Delta på Alternativer Grækerseksjon Kjøp aksjer for halvparten av prisen. Trading DITM-alternativer er nøyaktig det samme som swing trading. Kort sikt, inn og ut - en handel blir sjelden gjennomført i mer enn 10 dager. Å gjøre det på denne måten, betyr at du får samme fortjeneste for halvparten av investeringen, eller med andre ord, DOBBLE ROI. Hvordan fungerer det Arbeidsmuligheter som er ATM (At-the-Money), eller handler svært nær prisen på aksjen, har vanligvis en Delta på mellom 30 og 70, og for de fleste aksjer svinger rundt 50. Dette betyr at når en aksjekurs beveger seg, bare 50 av det trekket blir fanget av endringen i prisen på opsjonen. Så, hvis aksjekursen øker med 1, vil en opsjon med et delta på 50 skifte i pris med 50 cent. ATM-alternativer (eller alternativer for nært-pengene) er billige, men prisbevegelsen er mye mindre enn for underliggende aksjer. Ditt valg av DITM-alternativer er basert på det faktum at du vil finne alternativer (samtaler eller sett) som har et delta på 100, eller så nær 100 som du kan finne. Dette betyr at hver dollar som aksjen øker eller faller i pris vil bli matchet av alternativet. MEGET OFTEN disse DITM opsjonene koster omtrent halvparten av prisen på den underliggende aksjekursen, eller mindre. Dette betyr at du kan kjøpe enten: 100 aksjer i XYZ på 25 2500 ELLER 1 DITM Alternativ Ring for XYZ på 12 1200. Med andre ord har du faktisk kjøpt aksjen til halv pris. Du savner utbytte, men det er din eneste ulempe. I alle fall, hvis du bruker swing trading som grunnlag for din handel, vil du ikke holde lageret lenge nok til å dra nytte av utbytte. Nå, hvis DELTA er 100 eller nær 100, får du full nytte av swing. Prosentvis klok, det er enda bedre For eksempel, hvis du sikter på en 7-profit sving i aksjen din, vil effekten være en 14 sving i din valgpris. Mye bedre odds Så, hvordan kjøper du DITM-anrop og legger Gå til siden med tittelen quotHow to Trade DITM Options quotation for en detaljert trinnvis metode. For et ekte handelseksempel, og en måte å bruke denne strategien på ETFer som QQQQ, SPY, IWM og DIA, går til denne siden. Fordeler med Trading DITM-samtaler og - putt: Du investerer færre penger for å fange bevegelse av en aksje. Du har mindre downside-risiko (omtrent halvparten av det som trengs for å kjøpe aksjen). Du får ca. 100 av prisbevegelsen. Du får en høyere avkastning på investeringen. (ROI) dvs. at du har høyere innflytelse. Baser handelen din på en bevegelse i STOCKEN som du forventer på grunn av din ferdighet i Swing Trading. Ikke kjøp alternativer som har for mye tid innlemmet - DITM-alternativer påvirkes også av Time Decay Gå til neste side: Hvordan handle DITM-alternativer for noen praktiske tips eller Gå til en side der du kan se hvordan jeg bruker denne strategien for handel Dyp-i-pengene-alternativer ved hjelp av ETFer som QQQQ, SPY, IWM og DIA. Eller: Se hvordan alternativene er verdsatt. og oppdatere minnet om bruk av DELTAHow å gjøre 100 i en måned. Handel dypt i pengeneopsamlingsalternativene, Sprint (S). Det er et pent trick jeg lærte fra en hedgefondspartner, og det er Swing Trading dypt i pengeanropet. alternativer. Her er hva dette betyr: Først av swing trading betyr: å holde en aksje eller et alternativ for en tidsperiode på en uke til en måned. Det er ikke dagens handel, men det er ikke kjøp og hold, det er den holdingsperioden som hver Milliarder Hedge Fund Manager bruker. For det andre, dypt i innkallingsalternativene, er en flott måte å handle aksjer på, fordi de gir deg super innflytelse opptil 20 ganger for lite eller ingen kostnader, men med mindre risiko enn handelsalternativer direkte. I utgangspunktet når du kjøper en dyp i innkjøpsopsjonen, kjøper du aksjene nesten rett og slett, en dyp i innkjøpsalternativet er en lagerutskiftningsstrategi, fordi alternativet beveger seg nesten 100 i sammenheng med underliggende8217s aksjekurs. Hvordan, vel, det er et opsjonsuttrykk som kalles Delta, det forteller deg på det nåværende tidspunkt hvor mye alternativet vil bevege seg i prosentvise forhold i forhold til underliggende aksje, hvis alternativet har et Delta på .50 betyr det at alternativet vil flytte 50 av den underliggende stock8217s trekk. For eksempel vil et alternativ som har et .50 delta, flytte 50 cent når den underliggende aksjen flytter en dollar. Nå har en dyp i pengene alternativet vanligvis et delta på .60 eller over, noe som betyr at alternativet vil flytte .60 cent for hver dollarbevegelse i den underliggende aksjen. Noen ganger kan du til og med finne en dyp i pengeoppkallingsalternativet som har en .95 delta som betyr at opsjonen og aksjen flytter nesten 100 sammen med hverandre. En lagerutskiftingsstrategi er når du får et alternativ som beveger 0,60 til 95 prosent for hver dollarbevegelse i den underliggende aksjen. Ved å bruke dyp i pengene alternativene, som en lagerutskiftingsstrategi, får du gratis innflytelse, fordi et alternativ har null rente eller lånekostnader. For å marginere en aksje kan det koste deg inntil 7 en rente per år. Også en virkelig rask advarsel, aldri kjøpe et alternativ, enten det er et anrop eller et sett, med mindre du vet at det kommer til å være en hendelse (dvs. inntjening, fusjon, bedriftsmelding eller økonomisk utgivelse osv.) Fordi du har tidsforfall på en alternativ, i hovedsak jo lenger du holder alternativet, desto mer penger mister du, siden du mister litt penger hver dag når du holder et alternativ. Så for å oppsummere for å gjøre det perfekte alternativet handel, som vil gjøre deg en 100 i en måned trenger du følgende ting 1) En Swing Trade-et alternativ som du skal holde i en uke til en måned periode maksimalt. 2) En dyp i pengemuligheten med et delta over .60, slik at det beveger seg nesten i takt med den underliggende aksjen 3) En hendelse som skal skje innen en tidsperiode på en måned eller mindre. 4) og et billig alternativ, og dette er veldig viktig, i utgangspunktet er et alternativ billig hvis den nåværende volatiliteten er under dens historiske volatilitet, dette høres forvirrende, men alt det betyr er dette. Ønsker du å finne aksjer som ikke har vært flyktige eller har handlet flatt eller i løpet av de siste 2 eller 3 månedene, bare trekk opp et diagram, og hvis lageret har vært død eller flatt, enn du vet, er volatiliteten lav og alternativet vil være billig. Så her er en handel som jeg lager i dag, ved å bruke dette dypt i pengene alternativet erstatning strategi. Jeg skal kjøpe 10 dyp i pengene 6. mai Sprint (S) anropsalternativer for .20 cent et alternativ, så for 10 calll opsjoner min totale kostnad er bare 200. Så for å oppsummere kjøper jeg et anropsalternativ på aksjen Sprint (S) og med en mai utløp (så jeg kommer til å holde opsjonen når Sprint kunngjør inntekter 22. april) og jeg kjøper opsjonen til 6 strike-prisen. Her er grunnen til at jeg er så spent på denne handelen. Første gang Sprint (S) har handlet flatt eller død i et område de siste 3 månedene, så alternativene er billige. For det andre, Sprint (S) annonserer inntekter 22. april, aldeles en måned fra i dag, så jeg vet at det er en hendelse som vil skape bevegelse eller volatilitet i dette alternativet. Tredje for bare 20 cent eller 20 dollar kontrollerer jeg 100 aksjer av Sprint-aksjen på ett anropsalternativ, eller i mitt tilfelle kontrollerer jeg 1000 aksjer av Sprint-aksjen for bare 200 dollar, det er utrolig løftestang, siden hvis jeg kjøpte 1000 aksjer av Sprint (S) lager, det ville koste meg over 6000 dollar, men jeg kontrollerer samme mengde lager for bare 200, det er 30 til 1 innflytelse. Awesome .. Også jeg tror basert på Spint8217s inntjeningsestimater, at Sprint kan handle så høyt som 6,60 etter at de kunngjør inntjening 22. april, det vil si at jeg ville gjøre nesten 200 på min opsjonshandel på bare 4 ukers tid. Nå det er det jeg kaller en milliardhandel. For å lære mer om denne hemmelige opsjonsstrategien, eller hva jeg kaller superspenningsutbyttestrategien, hvor du kan gjøre 100 i en måned ved å bruke dypt i penger, send meg en e-post til Will Meade Editor of the Billionaires Portfolio. Hvordan handler jeg dypt inn - money alternativer Jeg bruker alternativer for nesten alle mine handler. Den eneste gangen jeg ikke bruker alternativer, er når posisjonen jeg handler ikke har tilgjengelige alternativer, eller når det ikke er dypt nok i de tilgjengelige alternativene for meg å handle (mer om dette senere). Før jeg kommer i gang med detaljene, vil jeg være klar over at jeg IKKE bruker alternativer for å øke stillingsstørrelsen min. Betydning, jeg kjøper ikke mer av en bestemt stilling fordi jeg kan (fordi alternativene er åpenbart billigere enn aksjene). Jeg bruker ikke alternativene til å komme inn i mer av en bestemt posisjon (innflytelse). Jeg beregner min posisjonsstørrelse akkurat som jeg ville hvis jeg kjøpte den underliggende aksjen og ikke alternativet. Jeg bruker alternativene for å kontrollere risiko. Jeg tror at risikoen er valutaen til markedene. Derfor er en naturlig forlengelse av den tanken at8230 hvis jeg reduserer risikoen min med opsjoner, og jeg kan fortsatt få samme belønning fra opsjonen som jeg gjør fra aksjene, jeg får samme posisjon for mindre (risiko). Og, risikovillighet. Jeg vil også gjøre en forenklet gjennomgang av alternativene slik at du kan se hva jeg snakker om (du trenger å vite noen grunnleggende om). Bunnlinjen er: CALL er OPTIONEN å KJØVE en gitt aksje til en bestemt STRIKE-aksjekurs på eller før en gitt EXPIRATION-dato. PUT er OPTIONEN til å selge en gitt aksje til en bestemt STRIKE-aksjekurs på eller før en gitt EXPIRATION-dato. Derfor spiller jeg vanligvis den lange siden, derfor handler jeg mest for å ringe. Det neste konseptet er, Hvordan er alternativene priset OPSJON PRISINTRINSISK VÆRDI EKTRINSISK VÆRDI. Dvs det Intrinsic verdi er lett å finne ut. Det er hvor langt prisen på opsjonen er under aksjekursen (Den har 8220real8221 verdi). Ta en titt. Hvis STOCKPRIS40, her er hva Intrinsic Values ​​ser ut som en serie av strykpriser for samtaler. STRIKE8212 INTRINSISK VÆRDI 30 821282128212-10 35 821282128212-5 40 821282128212-0 45 821282128212-0 50 821282128212-0 Nå er ekstrinsic verdi en helt annen animal8211i involverer egentlig flere faktorer, som jeg ikke vil gå inn her. For den måten jeg trade8211 bruker jeg bare alternativene i stedet for aksjen. Derfor vil jeg ikke betale for noen EKTRINSIK verdi. Jeg vil bare betale for egenverdi eller ekte verdi. Derfor finner jeg alternativene som har praktisk talt ingen ekstrinsic verdi og helt egen verdi. Disse alternativene er alternativene som er dype i pengene. Med andre ord, opsjonene som streikprisene ligger godt under den faktiske aksjekursen. Det skulle være fornuftig, hvis du kjøpte et CALL-alternativ, hvis strekkpris var 10, og aksjekursen var 60, vil den indre verdien av alternativet være 50 (og ekstrinsic verdi 0), som egentlig er nesten det samme som å betale for aksjen på 60 dollar per aksje. Det er egentlig ingen ekstern verdi av dette alternativet. Jeg fortaler ikke at du kjøper anropsalternativer som er dypt i pengene8211 dette eksemplet er en overdrivelse. Det du trenger å vite er at det er et poeng som når du går dypere i pengene (lavere og lavere strykpriser under aksjekursen) der du finner ut at alternativet er priset med all egenverdi og kanskje 10 cent av ekstrinsic verdi. For eksempel, hvis aksjekursen er på 50, kan anropsalternativet med en streik på 50 bli priset til 4 dollar1 andel (alle ekstrinsikre verdier), alternativet for anrop med en streik på 45 kan bli priset til 6 dollar1 andel (5 dollar av ekte verdi og 1 dollar ekstrinsic verdi), og anropsalternativet med en streik på 40 kan bli priset til 10,10 (10 dollar av egenverdi og 10 cent av ekstrinsic verdi) 8211BINGO det er den jeg vil ha. Hvorfor vil jeg ha det alternativet Av tre grunner, for det første, faller EKSTRA delen av en alternativverdien (eller reduksjon i verdi), fordi jeg bare har 10 cent av ekstrinsic verdi - det er i det vesentlige ubetydelig forfall. For det andre, når aksjen går opp 1 poeng, går disse dype i pengemengder opp 1 poeng (poeng for poeng). Du får alle gevinster (dette gjelder ikke for alternativene hvis streikprisene er nærmere opsjonsprisen). Så, når det gjelder retur, får du alt (omtrent) som aksjeinnehaveren får. Den tredje grunnen er egentlig den mest overbevisende grunnen til at du bruker dypet i pengeneopsamlingsalternativene. Hvis aksjekursen faller8211FUNKSJONEN MÅ IKKE MISTE PUNKT FOR PUNKT MED LAGEN (når aksjene faller 5 poeng, mister alternativet ikke 5 poeng). For eksempel, hvis aksjene er priset til 50, og du eier anropet med en pris på 40 dollar, vil du betale ca. 10,10 (10 dollar av egenverdi og 0,10 av ekstrinsic verdi) hvis aksjene faller ned til 40 (en 10 dollar tap), alternativet er nå på pengene (samme pris som lager) 8211 Dette er hvor alternativene har mest ekstrinsic verdi (og ingen egenverdi). Derfor kan aksjen slippe 10 poeng, men du mister kun 6 poeng (se eksempel over8230) (dette varierer også med tiden, jeg vil berøre det). Og hvis du er uheldig nok til å ha en posisjon som virkelig tanker, kan du si 25 poeng8211 det mest du vil miste er 10.10sharen som du opprinnelig kjøpte posisjonsalternativet for. Husk at jeg snakker om alternativer som utløper i nærmeste måned. Min gjennomsnittlig plasseringstid er omtrent en uke, så jeg bruker alternativer med nesten ingen ekstrinsic verdi med omtrent en uke eller mer for å gå til utløpet. Hvis det er enten 1) mindre enn 5 dager igjen til opsjonsutløpet, eller 2) er det ikke et alternativ som er dypt nok i pengene til å ha liten ekstrinsic verdi, så kjøper jeg et alternativ fra den påfølgende måneden. Og hva kjøper jeg? 8211Jeg kjøper alternativene som er dypt nok i pengene, slik at jeg ikke betaler for ekstrinsic verdi. For mer volatile aksjer som vil bli dypere i pengene enn for mindre volatile aksjer. Bunnlinjen er at du vil kjøpe alternativet som har nesten ingen ekstrinsic value8230thats det. Hva er hele hensikten med dette Å kjøpe samme posisjon som du ville ha kjøpt ved å bruke aksjer, men bruk alternativer instead8211 og få de samme potensielle gevinster som du ville ha hvis du hadde beholdningen, men med redusert risiko. Med andre ord, bruke mindre risiko for samme potensielle gevinst. Hvis du bruker en handelsmetode som er successful8211using, bør alternativer hjelpe. Nå husk at det er minst 5-10 cent spredning (tenk 10 cent) for alternativer, så hvis du handler en strategi som går for 1 gevinster eller scalps8211, vil det ikke fungere. Men hvis du handler en strategi som vanligvis går for gevinster som er i 50 cent til 1 dollar pluss rekkevidde, tror jeg at alternativene virkelig kan legge til ytelsen din.

No comments:

Post a Comment