Thursday 16 November 2017

Forex Vinneren


Er du fortsatt sliter med Forex Trading. Here er en enkel og enkel måte å tjene lønnsomme handler hver dag. Du vil bli overrasket over enkelheten i dette systemet. Z-WINNER er designet for handel med alle økter. Det er det London-sesjon, den amerikanske sesjonen eller den asiatiske sesjonen, kan Z-WINNER bytte alle økter. Å bruke Z-WINNER-systemet vil forandre livet ditt helt til det bedre Why. Z-WINNER er helt annerledes enn mine andre systemer. Det er ingen måte at du kan tape penger hvis du bare følg reglene Reglene er enkle og enkle å følge. Z-WINNER-systemet er grundig forklart ved hjelp av diagrammer. Det kan handles på alle typer handelsplattformer, men du får bare pilene på Meta Trader Platform. Z - WINNER handler alle valutapar. Jeg vil sende deg MT4-malen som du kan installere på diagrammene dine, og den vil gi deg Kjøp og selg Arrows. The System er helt mekanisk Du trenger ikke å gjøre noe Bare følg Reglene og gjør enorme summer av penger hver dag på t imes vi må bruke vårt skjønn Innleggene er fullt mekaniske, men utgangene er mekaniske når markedet er trendende og diskresjonært når markedet er i rang. Det er fullt forklart hvordan og når du skal avslutte med fortjeneste. Hvor mange systemer har du helt Du vil trenger ikke noe nå Du vil kjøpe en Goldmine. Soon du vil sende meg din vurdering Z-WINNER er så kraftig. Følgende diagrammer viser deg handlingene jeg tok uten noen pause i mellom Jeg viser ikke bare deg de lønnsomme handlingene jeg tok, men også de tapende Nå kan du sammenligne både de vinnende og tapende handlerne selv og avgjøre om dette systemet er for deg eller ikke. Jeg tok denne handelen på 7 45 Eastern Time og avsluttet på 15 15 ET Systemet er helt mekanisk Ingen diskresjon brukt. Jeg tok denne handelen på 9 30 Eastern Time og avsluttet på 14 00 ET Made 520 00 Ikke dårlig for noen timer arbeid. Jeg tok denne handelen på 9 00 Eastern Time og avsluttet på 15 30 ET En flott dag Fikk nesten 1000 00 om dagen. Jeg tok dette handler på 10 00 Eastern Time og avsluttet ved slutten av New York-sesjonen klokken 17 00 ET Lost 80 00 i første handelen og deretter gjort 430 00 i den andre. Denne handelen ble tatt på 07 45 ET og avsluttet kl. 17 00 ET En veldig dårlig dag, men fortsatt gjort noe overskudd. Generert 227 pips denne uken Netto fortjeneste 2090 00. Denne handelen ble tatt på 07 45 ET og avsluttet på 16 15 ET En veldig god start for uken Gjort 1570 00 på den første dagen i uken. Denne handelen ble tatt på 07 30 ET og avsluttet kl 14:30 ET God dag igjen Gjort 800 00 i dag. Denne handelen ble tatt på 10 45 ET og avsluttet kl. 17 15 ET En annen god dag Laget 750 00. Denne handelen ble tatt på 08 45 ET og avsluttet på 15 30 ET The Uken går veldig bra. En annen 760 00 i dag. Denne handelen ble tatt på 7 15 ET og avsluttet 5 minutter før slutten av uken på 15 55 ET En utmerket dag og en utmerket uke laget 1080 00 i dag. Generert 506 pips denne uken Netto fortjeneste 4960 00. Som det fremgår av diagrammene ovenfor, har jeg tjent penger nesten hver dag uten en pause Nå trenger jeg ikke å våkne opp tidlig om morgenen her i Storbritannia. Jeg kan starte dagen for meg i om ettermiddagen kan jeg få sent på kvelden og nyte kveldene mine. Hennes handelsmenn i USA kan også ha en fredelig natts søvn. Du må våkne om 7.00 eller 8.00 om morgenen for å starte din Handelsdag i stedet for å holde deg våken hele natten. Du kan handle Z-WINNER på en hvilken som helst handelsplattform. Jeg har også utviklet en mal for MT4 Trading Platform Denne malen gir deg kjøper og selger piler Blå opp piler som indikerer kjøp signaler og røde ned piler som indikerer salg signaler gjør handel et barn s Play. Here er et skjermbilde av malen du vil motta Du kan installere den på MT4 Trade Station-plattformen og bare følge signaler under den amerikanske sessionen. Malen vil gjøre livet ditt mye lettere Alt du trenger å gjøre er å Følg indikatorer og tjene penger Så enkelt som det Hva annet vil du ha. Hva annet vil du få, vil du få livstidsstøtte via e-post og 2 til 4 timer med en til en Mentor og live Handel via MSN-chat-tjeneste Jeg vil vise deg hver og hvert aspekt av Z-WINNER-systemet og hvor best du kan bruke Z-WINNER og tjene penger hver dag. UPDATE 1. september 2010 Z-WINNER TEMPLATE Versjon 10 Den beste malen du noensinne kan få hendene på, gjør at du handler Barnespill Gir deg nøyaktige oppføringer. Hjelper deg med å tjene penger hver dag. UPDATE 1. mars 2011 Z-WINNER TEMPLATE Versjon 13 Jeg har nå gjort ZWinner-systemet enda enklere. Jeg har gjort noen endringer i Zwinner versjon 10 og gjort det enda bedre og mye lettere å handle med Utgangssignalet er det enkleste nå Det er en mekanisk avslutningsstrategi, du trenger ikke å bruke beskrivelsen lenger. Oppføringene er også Mekaniske med filtre som gir oss mer enn 90 riktige oppføringer og dermed mer enn 90 vinnende bransjer. Du vil være glad for performance. Watch Video Testimonials Here. Please betale 147 00 til. Pay gjennom PayPal. Spesielt tilbud 20 Av til 27. april 2014 117 00.Please tillat minst 12 timer for levering. Dr Zain Agha Review Besøk site. Words kan ikke fullt ut uttrykke min oppriktige takknemlighet til deg for å anbefale og gi meg den briljante programvaren ZWINNER-21 etter at jeg gjorde oppmerksomheten til mine fortsatte tap i Forex-markedet og din forsikring om at ZWINNER-21-programvaren ville sette en stopper for disse tapene. Før jeg kjøpte denne programvaren den 17. 04 2012, hadde jeg allerede mistet NZD 5.500 gjennom to forskjellige handelsregnskap i perioden desember 2011 til mars 2012, så det tok en smertefull beslutning om å gi Forex trading et siste skudd. Bestemt for å lykkes, tok jeg en do or die beslutning om å åpne en annen live trading konto med FXTG, Australia den 13 04 2012 med et åpnings innskudd på USD 10.441 87, men begynte bare handel 16. 04 2012 Min statistikk for perioden 16 04 2012 17 04 2012 var et overskudd på USD 316 67 og et tap på USD 1139 15 Derfor forlot jeg et netto tap på USD 822 48 med en kontosaldo på USD 9619 39 og brakte hjem den synkende følelsen av å miste igjen og dermed demotiverende meg for tredje gang. Jeg er villig til å hente tapene mine og få tilbake selvtillit, og bestemte meg for å sende min situasjon til Dr Agha fra hvem jeg allerede mottok en gratis 7-del Forex-veiledning og Basic forex-kurshefte som veldig vennlig anbefalte ZWINNER -21 programvare som jeg kjøpte den 17 04 2012 for GBP 197 00 eller NZD 392 00. Resultatene av bare to dagers scalping fra 18 04 2012 til 19 04 2012 ved hjelp av denne programvaren snakker volumer og kan ses på den detaljerte regnskapet som Jeg gir Dr Agha som bevis på effektiviteten av hans programvare på de levende handelsmarkedet. Da kontoutskriften er konfidensiell, gir jeg herved PL-tallene for todagsperioden til fordel for andre som kan vurdere kjøpet av dette software. Original Kontosaldo ved åpning 13 04 2012 --- USD 10441 87 Ny konto Kontosaldo som ved 18 04 2012 --- USD 9619 39 uten ZWINNER-21 Software Loss USD 822 48.Alle kontosaldoen per 19. 04 2012 --- USD 11883 18 med Z WINNER-21 Software Profit med ZWINNER-21 programvare fra 18 04 2012 -19 04 2012 ---- USD 2408 01 Tap med ZWINNER-21 programvare fra 18 04 2012 19 04 2012 ---- USD 145 74 tap på grunn av min beslutning for å lukke lange handler tidlig for å inneholde tap. I tillegg, i dag 23. april 2012 om 5 timers handel med USAs økt, har jeg hatt en fortjeneste på USD 2341 82 med 2 volum 3 handler og 5 volum 1 handler lenge på GBP USD og 1 Volum 1 handler kort på USD CHF bare ved å bruke ZWINNER-21-programvaren. Ovennevnte fortjeneste har økt min selvtillit og min tillit er nå helt høy. Herfra vil jeg fortsette å bygge opp min fortjeneste base ved hjelp av denne eller annen programvare som Dr Agha kan bringe ut som jeg har full tillit og tillit til det han forkynner og praktiserer. Dere Agha, takk igjen for denne briljante programvaren, og jeg er stort gjeld for deg for å reversere tapene mine, jeg vil ikke nøl med å anbefale denne programvaren til alle som dette er virkelig en gullgruve å ha og er i en klasse på egen hånd som sammenlignet med de mange programvarene som er tilgjengelige på markedet. Sannelig vil du kaste alle andre programvarene du kanskje har kjøpt, når fordelene med å bruke denne programvaren synker inn. Dr Agha, vær så snill å publisere denne testen hvis du kan ønske. Måtte du og din familie være evig velsignet for det gode arbeidet du gjør for å hjelpe spirende handelsfolk som meg selv overleve i dette såkalt trillion dollar tøffe markedet. Med gode ønsker til vår fremtid. Med vennlig hilsen, Mario Borges. ZWinner 22 trading system. Zwinner 22 svært lønnsom Forex Trading Strategy av Dr Zain Agha ZWINNER-22 Forex Trading System. Time Frame any. Forex par any. ZWINER22 systemet har 2 forskjellige diagrammer. 1 diagram har du indikatorene som gir deg Market Information.2 diagrammet har vi indikatorene som gir oss Kjøp, Selg og Avslutt Signaler.6 Mars en handel og det ga en fortjeneste på 81 3 pips og den andre Trade var 7. mars, og fortjenesten var 109 pips. 13 ex4 Indikatorer Valuta Styrke Meter , F ErruFx Mutli Info, FerruFx Multi Info, Fisher Yur4ik, Maulti Pair, Støtte Resistance, Trade Assistant, Trendstyrke, ZMFX Forex Trend, Zwinner CCI, Zwinner Daglig Trend, Zwinner MACD, Zwinner Alert.3 Maler Files. Z-Vinner22-Manual PDF Brukerhåndbok. Ditt personlige lisens vil dekke en demo-konto og en live-konto. Det vil aldri utløpe, og det er ingen månedlige avgifter eller andre gjentatte gebyrer for bruk. Filtype og krav. - Dette er et digitalt element. Last ned koblinger zip-fil Vil ha MT4 plattform Filene du får, er ZIP arkiv. Du kan også like.

No comments:

Post a Comment