Monday 9 October 2017

Ift Trading System


Fri handel refererer til 0 provisjoner for Robinhood Financial selvregistrerte individuelle kontanter eller margin meglerkontoer som handler amerikanske børsnoterte verdipapirer via mobilenheter. Relevante SEC FINRA avgifter kan gjelde Vennligst se vår Kommisjon og Avgift Schedule Robinhood er kun lisensiert for å selge verdipapirer i USA USA, til amerikanske statsborgere og innbyggere, og vil ikke tillate noen som ikke er lovlig amerikansk bosatt å kjøpe eller selge verdipapirer gjennom søknaden til det tidspunkt det er godkjent for å engasjere seg i verdipapir - og investeringsvirksomheten av den relevante regulator s utenlandsk jurisdiksjon Robinhood er for tiden tilgjengelig for lovlige amerikanske innbyggere over 18 år bare Robinhood gir ikke økonomisk råd eller anbefaler verdipapirer ved bruk av nettstedet, og det er autorisert til å engasjere seg i verdipapirvirksomheten utelukkende i USA. Robinhood i ditt land . Vi er glade for å kunngjøre at Robinhood vil ekspandere utenfor USA Les vårt blogginnlegg for detaljer Wit H Robinhood, vil du kunne kjøpe og selge amerikanske børsnoterte selskaper, ETFer og mange av de største selskapene i hjemlandet ditt. Farvel til trading commissions Og hei til fremtiden for trading. Robinhood startet med ideen om at en teknologi - drevet megling kan fungere med betydelig mindre overhead. We kutte ut fettet som gjør andre meglerhus kostbare hundrevis av butikklokaler og manuell kontoadministrasjon. Kontobeskyttelse Secure and Encrypted. Robinhood bruker state-of-the-art sikkerhetstiltak når du håndterer informasjonen Din sensitiv personlig informasjon er fullstendig kryptert og sikkert lagret. Robinhood Financial er medlem av Financial Industry Regulatory Authority FINRA og Securities Investor Protection Corporation SIPC som beskytter verdipapirer kunder til medlemmene opp til 500.000 inkludert 250.000 for krav på kontanter Forklarende brosjyre tilgjengelig på forespørsel eller på. Sjekk bakgrunnen for Robinhood på FINRA s BrokerCheck. Stå på toppen av porten din Folio Anytime Anywhere. Fast Execution. In aksjemarkedet kan en brøkdel av et sekund bety forskjellen mellom en fortjeneste og et tap. Våre team har bygget lavt latens trading systemer som brukes av noen av verdens største finansinstitusjoner, og vi re bringer den kompetansen til Robinhood Som en Robinhood-kunde, vil dine selvstyrte ordrer motta best mulig handel. Real-time Market Data. Robinhood s-servere streamer markedsdata fra utveksling i sanntid. Så mens noen meglerforsinkelser oppgir opptil 20 minutter og kostnad for sanntidsdata, får du rettidige sitater gratis med Robinhood. Smart Notifications. Robinhood informerer deg på forhånd om planlagte hendelser som inntjening, utbytte eller splittelse, slik at du kan få oppdatert informasjon på rett tid. Vi er et team av digitale innfødte med dyp økonomisk kompetanse, støttet av noen av verdens mest bemerkelsesverdige investorer. Robinhood er kun lisensiert for å selge verdipapirer i USA, amerikanske borgere og innbyggere og w ikke tillate noen som ikke er en lovlig amerikansk bosatt til å kjøpe eller selge verdipapirer gjennom søknaden til den tid det er godkjent for å engasjere seg i verdipapir - og investeringsvirksomheten av den aktuelle regulator s av en utenlandsk jurisdiksjon Robinhood er for tiden tilgjengelig for lovlig amerikansk Innbyggere over 18 år bare Robinhood gir ikke økonomisk råd eller anbefaler verdipapirer ved bruk av nettstedet, og det er autorisert til å engasjere seg i verdipapirvirksomheten utelukkende i USA. Fri handel refererer til 0 provisjoner for Robinhood Financial selvstyrt individ Kontant - eller marginmeglingskontoer som handler i US-børsnoterte verdipapirer via mobilenheter. Relevante SEC FINRA-avgifter kan gjelde. Se vår Kommisjon og Avgift Schedule. Robinhood er for øyeblikket registrert i følgende jurisdiksjoner Dette er ikke et tilbud, forespørsel om tilbud eller råd til kjøp eller selge verdipapirer, eller åpne en meglerkonto i enhver jurisdiksjon der Robinhood ikke er registrert. Alle investmen ts innebærer risiko og fortid av sikkerheten eller finansielt produkt garanterer ikke fremtidige resultater eller avkastninger. Vær oppmerksom på at mens diversifikasjon kan bidra til å spre risikoen, sikrer det ikke en fortjeneste, eller beskytter mot tap, i et down-marked. Det er alltid potensialet til å miste penger når du investerer i verdipapirer eller andre finansielle produkter Investorer bør vurdere sine investeringsmål og risiko nøye før de investerer. Investerere bør være oppmerksomme på at systemrespons, kjøpspris, hastighet, likviditet, markedsdata og kontotilgangstider er påvirket av mange faktorer, inkludert markedsvolatilitet, størrelse og type ordre, markedsforhold, systemytelse og andre faktorer. Marginhandel innebærer rentekostnader og - risiko, inkludert potensialet til å miste mer enn deponert eller behovet for å sette inn ekstra sikkerhet i en fallende marked Før du bruker margin, må kundene avgjøre om denne typen handelsstrategi er riktig for dem gitt deres spesifikke ICs investeringsmål, erfaring, risikotoleranse og økonomisk situasjon For mer informasjon, vennligst se vår Meldingsopplysningserklæring, Marginavtale og FINRA Investor Information. Disse opplysningene inneholder informasjon om våre utlånspolitikker, rentekostnader og risikoen knyttet til marginalkontoer. Investerere bør vurdere investeringsmålene og den unike risikoprofilen til ETF-fondene for Exchange Traded Funds nøye før investeringen av ETFer er utsatt for risiko som ligner andre diversifiserte porteføljer. Leveraged og Inverse ETFs kan ikke være egnet for alle investorer og kan øke eksponeringen for volatilitet gjennom bruk av løftestang , kort salg av verdipapirer, derivater og andre komplekse investeringsstrategier. Selv om ETFer er utformet for å gi investeringsresultater som generelt samsvarer med ytelsen til de respektive underliggende indeksene, kan de kanskje ikke nøyaktig replikere resultatene av indeksene på grunn av utgifter og Andre faktorer En prospe ctus inneholder denne og annen informasjon om ETF og bør leses nøye før investeringen Kunder bør få prospekter fra utstedere og eller deres tredjepartsagenter som distribuerer og gjør prospekter tilgjengelig for gjennomgang ETFs er pålagt å distribuere porteføljegevinst til aksjonærer ved årsskiftet Disse gevinster kan genereres ved porteføljebalansering eller behovet for å oppfylle diversifiseringskrav. ETF-handel vil også generere skattekonsekvenser Ytterligere regulatorisk veiledning på Exchange Traded Products kan bli funnet ved å klikke her. Tredjepartsinformasjon for Robinhood-produktfunksjoner, Robinhood-kommunikasjon og kommunikasjon som kommer fra dens sosiale medier, markedspriser, data og annen informasjon som er tilgjengelig via Robinhood, er kun ment til informasjonsformål og er ikke ment som tilbud eller oppfordring til kjøp eller salg av noe finansielt instrument eller som en offisiell bekreftelse på en transaksjon. ikke garantert for fullstendighet eller nøyaktighet, og kan endres uten varsel. Robinhood-nettstedet gir brukerne linker til sosiale medier og e-post. De tilknyttede sosiale medier og e-postmeldinger er forhåndsbefolket. Disse meldingene kan imidlertid slettes eller redigeres av Robinhood-brukere , som ikke er forpliktet til å sende noen forhåndsmeldte meldinger. Eventuelle kommentarer eller uttalelser som er gjort her, gjenspeiler ikke synspunktene fra Robinhood Markets Inc. Robinhood Financial, LLC eller noen av deres datterselskaper eller tilknyttede selskaper. Vær oppmerksom på at visse Robinhood-produktfunksjoner som er oppført, for øyeblikket er i utvikling og vil være tilgjengelig snart. Alle verdipapirer og investeringer tilbys til selvstyrte kunder av Robinhood Financial, LLC, medlem FINRA SIPC. Ytterligere informasjon om megleren kan bli funnet ved å klikke her. Robinhood Financial, LLC er et heleid datterselskap av Robinhood Markets, Inc.2017 Robinhood Alle rettigheter reservert. Produkter ATMS Pro. iFT Automated Trade Management System er en sofistikert programvare som automatiserer forvaltningen av Forex og CFD trading basert på Oliver L Velezs proprietære strategier for ledende administrasjon, de samme taktikkene som brukes og undervises i ForexTraders Forex-programmet. ATMS med sine mange verktøy kan hjelpe handelsmenn til å oppnå bedre handelsmessig konsistens, holde seg til deres planlagte risiko per handel, holde seg til handelsplanen og få ATMSene til å håndtere handler automatisk potensielt i timer eller dager, og frigjøre forhandlerne fra behovet for å se handelen i flere timer. ATMSene kjører på MT4-plattformer. IFT ATMS Pro Forex og CFD handelsprogramvare Kort introduksjon og illustrert handelseksempel. Oliver Velez diskuterer virkningen av iFT ATMS Pro på sin Forex trading Divisjon s suksess. Chima Burey diskuterer fordelene med iFT ATMS Pro og noen av funksjonene. Part 1 Part 2 Part 3 Part 4.Money Management Tools IFT ATMS PRO har flere innebygde verktøy for styring av penger for å hjelpe næringsdrivende i pengehåndtering, et av de viktigste områdene for trading crucia l for trading success. Automatic masse størrelse tildeling iFT ATMS PRO lar brukeren forhåndsdefinere det maksimale beløpet i amerikanske dollar handelsmannen er villig til å risikere i en gitt handel R-verdi av handelen Da når handelsmannen starter en ny handel, ATMS beregner automatisk størrelsesstørrelsene basert på den påtatte risikoen, inngangsnivåene og stoppnivåene som er oppgitt av handelsmannen, og plasserer de aktuelle kjøps - og salgsordrene, slik at næringsdrivende kan handle grafisk fra diagrammet og fokusere på kartanalysen. Automatiske etterfølgende strategier IFT ATMS PRO bruker proprietære trailingstrategier av Oliver Velez, brukt og undervist i ForexTraders Forex-programmet. Den iFT ATMS Pro gir muligheten til å administrere deler eller alle handelsposisjonene ved å trassere automatisk ved hjelp av bar-by-baren eller unike Oliver Velezs enkle, flytende, gjennomsnittlige SMA-baserte strategier. Mange handelsfolk finner at på grunn av frykt for å miste, lukker de sine vinnende handler for tidlig, og savner et mye større vinnende potensial. ATMS hjelper handelsfolk til å unngå å gjøre det når de lar ATMS spore ut stillingene for dem. Mange handelsfolk finner at når de gjør analysen og finner en god handelsoppføring, setter de opp målene og etterfølgende strategier og kan deretter frigjøre seg fra angst av å se på deres fortjeneste og tap går opp og ned De går bare vekk fra datamaskinen og lar ATMS styre sin handel med bedre resultater over tid. ATMS Pro inneholder endringsstoppskriptet, som gjør det mulig å endre SL på de forskjellige stillingene grafisk på diagrammene ATMS viser estimert samlet risiko for handel i USA før SL-endringen gjør det mulig. Dette hjelper handelsfolk til å planlegge sin risikobelønning for handelen, og unngå å endre SL for handler på en måte som kan føre til utilsiktet stort tap per gitt handel. Evne til å tildele ulike deler av handelen for ulike etterfølgende strategier eller sett ta profittnivåer som kan justeres grafisk på diagrammet. IFT ATMS PRO gir forbedret G raphical brukergrensesnitt som i stor grad fremmer handelsmannens kontroll over mange av handelselementene, og gir også nøkkelinformasjon om handelen på en enkel måte å se. Muligheten til automatisk å flytte stoppet til break-even eller et annet forhåndsdefinert antall pips fra oppføring, når valutapar har nådd en viss pris. Hver av stillingene til iFT ATMS PRO åpnes som en separat ordre, noe som gir maksimal fleksibilitet, da det gjør det mulig for næringsdrivende å ta manuell kontroll over deler av handelen, samtidig som man lar IFT ATMS PRO klarer resten av stillingene. IFT ATMS PRO bruker et Smart-Labeling-system. IFT ATMS PRO-merkene på diagrammet kommer inn og ut av ulike handelsstillinger med pilehoder. Den kobler inngang og utganger med trendlinjene ATMS PRO legger også til etiketter som beskriver strategiene for oppføringene og utgangene til forskjellige posisjoner. Disse merkene trekkes automatisk på diagrammet når du endrer diagrammets tidsrammer, slik at etikettene automatisk plasseres Redigeres under og over de riktige linjene i de forskjellige tidsrammer. Smart-merkingssystemet holder automatisk på diagrammet de siste 20-30 handler. Når du kommer til den 30. handelen, slettes de første 10 handlerne. Denne funksjonen gjør det enkelt for handelsmannen å gå Tilbake til diagrammet og analyser tidligere handler for å forbedre læringsopplevelsen. Følgende anbefalinger har blitt gjort av andre handelsfolk ved hjelp av iFT ATMS Pro. Bruce T USA Kjære Smartest-handel, jeg er veldig glad for å gi en velfortjent testamente av en god grunn har det gjort en stor forskjell i min handel. Jeg har handlet i litt over 2 år, men var konsekvent ulønnsom over tid, og med mye ift-klassetrening ble jeg ganske god til å finne gode handler, men Jeg var forferdelig på å administrere dem jeg prøvde noe alt som våre fantastiske instruktører anbefalte, men jeg kunne ikke komme videre og overvinne dette aspektet av disiplin jeg ville kutte vinnerne mine kort, og la mine tapere løpe Siden du bruker minibanken S, jeg har slått hjørnet og er nå lønnsomt konsekvent for første gang Og den største overraskelsesfordelen jeg har mye mer selvtillit nå Dette har vært en enorm gevinst for meg, for etter å ha handlet så mye bedre med ATMS, skjønte jeg akkurat hvordan lavt handelsforbruk min hadde senket jeg nå innser at jeg ble redd for å handle på grunn av mine konsekvente tap Dette var ikke et tankesett for lønnsom handel Nå er jeg endelig en lønnsom handler Slutt på diskusjonen Hva mer kan en sviktende aktør be om Plus, det er enkelt å bruke, og jeg er ikke en teknologisk kunnskapsrik næringsdrivende Teknologistøtten er flott, fra ift-klassene til videoopplæringen til online live support Takk for et fint produkt Med vennlig hilsen Bruce T. Danilo C Brazil Jeg bruker ATMS i lang tid Verktøyet er fantastisk. C Campbell USA Hva kan jeg si Jeg elsker ATM-verktøyet Det er den perfekte kombinasjonen av automatisering og menneskelig inngrep for meg Det er som å ha min egen personlige handelsassistent for å håndtere min handel etter at jeg har analysert og en tered handel ATM verktøyet forbedret min handel ved å umiddelbart tvinger meg til å følge disiplin i å utføre trading og etterfølgende teknikker skissert i min handelsplan Three Hip Hip HOORAHS for Automatisert Trading Management System C Campbell. Reginald Ringgold ATMS har endret hele min tilnærming til handel Det hadde forenklet mitt handelsliv og tillater meg å bruke mer tid med familien min i stedet for å stirre på diagrammer hele dagen. Det har gitt meg mulighet til å forstå hvordan jeg skal sette bedre realistiske mål. musen jeg kan plassere flere partier på en stilling på en gang i stedet for manuelt å skrive inn hvert parti ting jeg elsker mest er at jeg kan justere målene mine på hvert parti samtidig som det sparer meg tid og når jeg prøver å gå inn i en stilling så fort som mulig Jeg elsker stien 8 og Bar by Bar avslutter strategier som ATMS implementerer, det er uvurderlig Jeg kan ikke sette tinnord hvor verdifullt det er å kunne risikere 10-2 0 pips på en handel og få 100 pips alt bare fra å bruke stien 8 MA exit strategi Ikke bare har ATMS forenklet mitt handelsliv, men jeg fant meg selv fast og nivået jeg var på i fremskritt tabellen på iFT, siden jeg har vært med på ATMS Jeg har vært fremme gjennom nivåene som aldri før jeg ikke kan forestille seg handel uten det og vil anbefale det til enhver handelsmann uavhengig av hvilket nivå de er med med deres trading. Kim USA ATMS gjorde det umulige for meg på kort tid stoler på å trekke ut med 8ma. Det forhindrer også at mine følelser blir involvert langt bedre enn min handelsplan. Det er et utmerket program og veldig fleksibelt. Det hjalp meg definitivt å gå videre til neste nivå. Jeg kan ikke forestille meg handel uten det. Det skaper gode vaner uten å ha å legge mye penger på bordet hvis man stolte på erfaring alene. Ken Shafarman USA ATMS-systemet har hatt en positiv innvirkning på min handel og min livsstil. Ved å gå på 8SMA med en del av handelen min GH ATMS-systemet Jeg har laget flere pips og penger enn jeg ellers ville ha manuelt. Det har også hjulpet meg med å gjøre fremgang mot å erobre noen av mine største demoner med tålmodighet og disiplin, noe som har ført til at jeg har skrudd opp noen vakre handler tidligere. I tillegg tillot det også at jeg kunne overnatte mer trygt og tillate meg å bokstavelig talt gå i dvale uten å føle at jeg måtte babysit min handler. Å vite at når mitt TP1-mål er blitt slått og stoppet på de resterende delene mine automatisk vil bli flyttet å breakeven pluss 1, har vært en stor lettelse Jeg har en tendens til å tilbringe mye TITC tid i stolen, men noen av den tiden har alvorlig kuttet inn i min våkenhet. ATMS har faktisk tillatt meg å redusere mengden tid samtidig som kvaliteten på min time trading. R Rose USA Flott verktøy for trading Forex Den eneste måten å handle hvis du liker å få litt søvn eller komme vekk fra skjermen mens trading Forex Velg din handel, sett dine mål og la det og din fortjeneste løp R Rose. Holger, Przesdzienk Tyskland Jeg jobber med standard 3 handler som det er gitt i demoen. Det er flott fordi det viser meg stoppene og målene. Men når jeg ser det, når det når TP1, er risikoen ute for den siste 2 handelen jeg ble rolig Jeg må lære mange ting om ATMS, men i mine øyne er det et fantastisk verktøy. J Rios USA ATMS har vist seg å være en svært sofistikert EA, håndterer alle typer system uansett hvor komplekse det er med flere utgangsstrategier Når du har lært det er enkelt å sette opp og hva som er best, beregner det automatisk risikoen din. Jeg kan gå i dvale og vite at ATMS er på jobben og ta vare på min virksomhet. Takk ATMS-teamet for din innsats for alltid å lete etter måter for å forbedre det mens du tilbyr fortsatt support. D Chai USA Som nybegynner er det så kult å kunne ha disse nye funksjonene jeg har konsentrert om å øve oppføringene mine, slik at ATMS har vært en stor hjelp til å håndtere handelen etter oppføringen. Thomas Barkawitz CA, USA Takk mye og gr spise jobb på programmeringen din Jeg har jobbet med mange ea s i løpet av årene og elsker hvor solid og pålitelig ATMS er. Rørlig Beard Som for datamaskiner, jeg er virkelig duffer Men da jeg ringte på smarteste handelsstøtte for hjelp, svaret var øyeblikkelig, på marken og utrolig tålmodig. Du er den beste. Har du prøvd IFT ATMS Pro Vi vil gjerne høre din erfaring med det. Vennligst send epost til din anbefaling. ATMS har også noen unike funksjoner for å hjelpe handelsmenn som deltar i IFundTraders-proppeprogrammet med pengehåndtering klikker her for å lære mer. Den anbefalte og testede plattformen som brukes er WealthTraderFX Pro, men vi har handelsmenn som bruker ATMS på andre MT4-plattformer. ATMS følger ikke FIFO-førstegangsbestemmelsesrestriksjonen , og det støtter sikring Traders kan plassere handler på samme valutapar som går lenge og kort samtidig som ATMSene har en selvstendig håndtering av hver av disse handlene. Fri handel refererer til 0 provisjoner for Robinhood Financial selvstyrte individuelle kontant - eller marginmeglerkontoer som handler amerikanske børsnoterte verdipapirer via mobilenheter. Relevante SEC FINRA-avgifter kan gjelde. Vennligst se vårt provisjons - og gebyrplan. Robinhood er kun lisensiert for å selge verdipapirer i USA, amerikanske borgere og innbyggere, og vil ikke tillate noen som ikke er lovlig amerikansk bosatt å kjøpe eller selge verdipapirer gjennom søknaden til den tid det er godkjent for å engasjere seg i verdipapir - og investeringsvirksomheten av den aktuelle regulator s av en utenlandsk jurisdiksjon Robinhood er for tiden tilgjengelig for lovlig amerikansk Innbyggere over 18 år bare Robinhood gir ikke økonomisk råd eller anbefaler verdipapirer gjennom bruken av nettstedet, og det er autorisert til å engasjere seg i verdipapirvirksomheten utelukkende i US. Robinhood i ditt land. Vi er glade for å kunngjøre at Robinhood vil utvide seg utenfor USA Les vårt blogginnlegg for detaljer Med Robinhood, vil du kunne kjøpe og selge amerikanske børsnoterte selskaper nies, ETFs og mange av de største selskapene i ditt hjemland. Farvel til trading commissions Og hei til fremtiden for trading. Robinhood startet med ideen om at en teknologi-drevet megling kunne operere med betydelig mindre overhead. We klippe ut fett som gjør andre meglerhus kostbare hundrevis av butikklokaler og manuell kontoadministrasjon. Kontobeskyttelse Secure and Encrypted. Robinhood bruker toppmoderne sikkerhetstiltak når du håndterer informasjonen Din sensitive personlige opplysninger er fullstendig kryptert og sikkert lagret. Robinhood Financial er et medlem av Financial Industry Regulatory Authority FINRA og Securities Investor Protection Corporation SIPC som beskytter verdipapirer kunder av medlemmene opp til 500.000 inkludert 250.000 for krav på kontanter Forklarende brosjyre tilgjengelig på forespørsel eller på. Sjekk bakgrunnen for Robinhood på FINRA s BrokerCheck. Hold deg på porteføljen din Anywhere Anywhere. Fast Execution. In aksjemarkedet, a brøkdel av et sekund kan bety forskjellen mellom en fortjeneste og et tap Vårt team har bygget lavt latens trading systemer som brukes av noen av verdens største finansinstitusjoner, og vi bringer denne kompetansen til Robinhood Som en Robinhood-kunde, rettede ordrer vil motta best mulig handelstiltak. Real-time Market Data. Robinhood s-servere streamer markedsdata fra utveksling i sanntid. Så mens noen meglerforedrag forsinker sitater opp til 20 minutter og tar betalt for sanntidsdata, får du rettidig Sitater gratis med Robinhood. Smart Notifications. Robinhood informerer deg på forhånd om planlagte hendelser som inntjening, utbytte eller splittelse, slik at du kan få oppdatert informasjon til rett tid. Vi er et team av digitale innfødte med dyp økonomisk kompetanse, støttet av noen av verdens mest bemerkelsesverdige investorer. Robinhood er kun lisensiert for å selge verdipapirer i USA, amerikanske borgere og innbyggere, og vil ikke tillate noen som ikke er lovlig amerikansk bosatt til å kjøpe selge eller selge verdipapirer gjennom søknaden til det tidspunkt det er godkjent for å engasjere seg i verdipapir - og investeringsvirksomheten av den relevante regulator s av en utenlandsk jurisdiksjon Robinhood er for tiden tilgjengelig for lovlige amerikanske innbyggere over 18 år bare Robinhood gir ikke økonomisk råd eller anbefaling av verdipapirer gjennom bruk av nettstedet og det er autorisert til å engasjere seg i verdipapirvirksomheten utelukkende i USA. Fri handel refererer til 0 provisjoner for Robinhood Financial selvstyrte individuelle kontant - eller marginmeglerkontoer som handler amerikanske børsnoterte verdipapirer via mobil enheter Relevante SEC FINRA avgifter kan gjelde Vennligst se vår Kommisjon og Avgift Schedule. Robinhood er for tiden registrert i følgende jurisdiksjoner Dette er ikke et tilbud, henvendelse til et tilbud, eller råd til å kjøpe eller selge verdipapirer, eller åpne en meglerkonto i enhver jurisdiksjon hvor Robinhood ikke er registrert. Alle investeringer innebærer risiko og fortid av sikkerheten, eller fi Norges produkt garanterer ikke fremtidige resultater eller avkastninger. Vær oppmerksom på at mens diversifisering kan bidra til å spre risikoen, sikrer det ikke fortjeneste eller beskytter mot tap i et marked. Det er alltid potensial for å miste penger når du investerer i verdipapirer, eller Andre finansielle produkter Investorer bør vurdere sine investeringsmål og risiko nøye før de investerer. Investerere bør være oppmerksomme på at systemrespons, kjøpspris, hastighet, likviditet, markedsdata og kontotilgangstider påvirkes av mange faktorer, inkludert volatilitet, størrelse og type på markedet. av ordre, markedsforhold, systemytelse og andre faktorer. Marginhandel innebærer rentekostnader og - risiko, inkludert potensialet til å miste mer enn deponert eller behovet for å sette inn ekstra sikkerhet i et fallende marked Før du bruker margin, må kundene avgjøre om denne typen av handelsstrategi er riktig for dem gitt sine spesifikke investeringsmål, erfaring, risikotoleranse og fin Ansvarlig situasjon For mer informasjon, vennligst se Margin Disclosure Statement, Margin Agreement og FINRA Investor Information. Disse opplysningene inneholder informasjon om våre utlånspolitikker, rentekostnader og risikoen knyttet til marginalkonti. Investorer bør vurdere investeringsmålene og den unike risikoprofilen for Exchange Trafikkfondene omsorgsfullt før investeringen av ETFer er utsatt for risiko som ligner andre diversifiserte porteføljer. Leveraged og Inverse ETFs kan ikke være egnet for alle investorer og kan øke eksponeringen for volatilitet ved bruk av innflytelse, kort salg av verdipapirer, derivater og annet komplekst investeringsstrategier. Selv om ETFer er utformet for å gi investeringsresultater som generelt samsvarer med ytelsen til deres respektive underliggende indekser, kan de kanskje ikke nøyaktig replikere resultatene av indeksene på grunn av utgifter og andre faktorer. Et prospekt inneholder denne og annen informasjon om ETF og sh bør leses nøye før investeringen Kunder skal få prospekter fra utstedere og eller deres tredjepartsagenter som distribuerer og gjør prospekter tilgjengelig for gjennomgang ETFs er pålagt å distribuere porteføljegevinster til aksjonærer ved årsskiftet. Disse gevinsten kan genereres ved porteføljebalansering eller behovet for å møte diversifiseringskrav ETF-handel vil også generere skattekonsekvenser Ytterligere regulatorisk veiledning på Exchange Traded Products kan bli funnet ved å klikke her. Tredjepartsinformasjon angitt for Robinhood-produktfunksjoner, Robinhood-kommunikasjon og kommunikasjon som kommer fra dets sosiale medier, markedspriser, data og andre informasjon tilgjengelig gjennom Robinhood er kun ment til informasjonsformål og er ikke ment som et tilbud eller en anmodning om kjøp eller salg av noe finansielt instrument eller som en offisiell bekreftelse på en transaksjon. Informasjonen som er gitt, er ikke garantert for fullstendighet eller nøyaktighet og er underlagtforandre uten varsel Robinhood-nettstedet gir brukerne linker til sosiale medier og e-post. De tilknyttede sosiale medier og e-postmeldinger er forhåndsbefolket. Disse meldingene kan imidlertid slettes eller redigeres av Robinhood-brukere, som ikke er forpliktet til å sende noen forhånd - populerte meldinger Eventuelle kommentarer eller uttalelser som er gjort her, gjenspeiler ikke Robinhood Markets Inc. Robinhood Financial, LLC eller noen av deres datterselskaper eller tilknyttede selskaper. Vær oppmerksom på at visse Robinhood-produktfunksjoner som er oppført, er under utvikling, og vil snart være tilgjengelig. Alle verdipapirer og investeringer tilbys selvstyrte kunder av Robinhood Financial, LLC, medlem FINRA SIPC Ytterligere informasjon om megleren finner du ved å klikke her Robinhood Financial, LLC er et heleid datterselskap av Robinhood Markets, Inc.2017 Robinhood. Alle rettigheter reservert.

No comments:

Post a Comment