Wednesday 4 October 2017

870 Folding Aksjeopsjoner


Posted: Tue 17 May 2011 3:19 pm Remington Eiere vil gjerne hjelpe våre medlemmer når de bestemmer seg for hvilket lager (buttstock) som passer best for deg og din Remington 870. Det er så mange alternativer som er tilgjengelige for øyeblikket at det kan være ganske hardt plukke en. Vi vil fortsette å teste og gjennomgå de forskjellige tilgjengelige alternativene. Hvis du vet om en lager (buttstock) for Remington 870 som ikke er på listen, vennligst send opp og jeg vil legge den til. Sammenleggbar Folding ATI Taktisk Top Folding Stock ATI Talon Taktisk Lager ATI Talon Taktisk Lager w Aluminium Oppgradering ATI Tactical 6 Posisjon Side Folding Stock ATI Taktisk Lager W Pistol Grip BLACKHAWK SpecOps Mappe Shotgun Lager BLACKHAWK SpecOps NRS Shotgun Stock BLACKHAWK SpecOps Justerbar Shotgun Stock Choate Side Mappe Lager Choate Top Folder Phoenix Teknologi Kicklite Tactical Stock FAB-Defence AGR870 FK M4 Folding Butt Lager for Remington 870 FAB-Defence AGR870 FK SB M4 Butt Lager for Remington 870 w Støtdemper FAB-Defence UAS870 Remington 870 Solid Piepistol Grip og UAS Buttestam med Polymer Folding Knoke Mesa Tactical Urbino Taktisk Lager Pistol Grip ATI Pistol Grip BLACKHAWK BreachersGrip Shotgun Stock Hogue Tamer Shotgun Pistol Grip Speedfeed Pistol Grip Lager Phoenix Teknologi Kicklite Bak Pistol Grip Fast ATI Buttstock Pistol Grip ATI Akita Justerbar Stock BLACKHAWK CompStock Shotgun Stock BOYDS Sterling Thumbhole Stock Choate Lett pistol Grip Stock Choate Pistol Grip Ungdom Kropp Armor Stock Chole Konvensjonell Mark 5 Lager Choke MK5 Pistol Grip Stock Choke MK 6 Lager Choke Konvensjonell Skeletonize Stock Hogue OverMolded Shotgun Stock Hogue OverMolded Shotgun Stock 12quot L. O.P. Speedfeed Sport Stock Speedfeed Ungdomsmodell Lager 13quot SpeedFeed Monte Carlo Stock Speedfeed I Buttstock Med Integrert Magazine Tubes Speedfeed II Solid Stock Speedfeed III Taktisk aksje Med Integrert Magazine Tubes Speedfeed IV Taktisk aksjehastighetsfeed IV-S Shortened Tactical Stock Speedfeed IV Taktisk lager Speedfeed IV-S Taktisk lager 13quot Phoenix Technology Kicklite Sporter Stock Top Lagt inn: Ons 10 Aug 2011 20:52 Du må legge til Mesa taktiske alternativer. Topp Skrevet: søndag 30. oktober 2011 kl. 15:50 Har noen brukt remington sikkerhetsfilene jeg prøver å temme tilbakestillingen på min 870 slug gun etter dagens neseblod på serien. For tiden har jeg standard valnøttlager med en limbsaver pute. Rekylen med 2 34 horny saboter er fortsatt ekstrem på benken. Trenger hjelp raskt når jakten starter i en uke. Hvis du ikke kan selge det, kan du ikke kjøpe det. Top Posted: Fri 09 Mar 2012 16:03 vmax skrev: Har noen brukt remington sure-shot lagrene jeg prøver å temme rekylen på min 870 slug gun etter dagens neseblod på område. For tiden har jeg standard valnøttlager med en limbsaver pute. Rekylen med 2 34 horny saboter er fortsatt ekstrem på benken. Trenger hjelp raskt når jakten starter i en uke. Jeg installerte en Sure-Shot-lager på min 870 12 ga. denne fortiden faller av samme grunn du ser på den. Det har vært min erfaring at SS-lageret definitivt bidrar til å redusere filtrekningen av slug og buckshot-belastningene. Jeg trenger å gjøre noe målarbeid med sneglene og rifled choke ennå, men i det minste håndterlig nå uten å bli slått opp. Men jeg personlig ikke liker følelsen av SS grep ergonomi. Vinkelen er ikke riktig for meg og vil sannsynligvis endres til enten SpeedFeed II eller III, eller noe annet til slutt. YMMV. Topp Skrevet: Tir 10 april 2012 16:57 Hei ny på siden og begynner å utforske. Jeg så listen over tilgjengelige aksjer og så ikke den jeg har installert på listen, så jeg skjønte jeg ville dele. Dette er Boyds Sterling Thumbhole lager. Jeg har også matchende forkant installert og de er veldig fine og godt bygget. Topp Skrevet: Tirs 10 Apr 2012 18:41 Takk for info og Velkommen til Remington Eiere Topp Skrevet: Ons 14. november 2012 16:20 Jeg har 20 ga. Express, og lurer på hva noen av de bedre alternativene ville være for det Flertallet av aksjene som jeg har sett, i det minste så langt som de taktiske ser de nesten, sier de for 12 år. Topp Skrevet: Tor Jan 14, 2013 9:59 am Jeg går med dette. Sweet Edit: Besluttet mot. Ser bra ut, men på 350 tror jeg ikke. Håndteres en 870 med ShurShot lager og forgrep og har bestilt et sett. 71 inkludert frakt for camo. EDIT 2: Mottatt Im elsker dette, jeg skyter dette mye bedre nå. Har en anelse om hvorfor, bare virker mer naturlig. Fell uansett, må se på fugler i vår. Jeg holdt den opprinnelige tykke gummistoffplaten, den erstatning det fulgte, var plast med litt skumgummi. Var veldig lett og følte meg ganske billig. Gjenbruk av den opprinnelige gummistøteplaten gjør dette haglgeværet mer balansert. Top rootbrain skrev: Jeg går med dette. Sweet Edit: Besluttet mot. Ser bra ut, men på 350 tror jeg ikke. Håndteres en 870 med ShurShot lager og forgrep og har bestilt et sett. 71 inkludert frakt for camo. EDIT 2: Mottatt Im elsker dette, jeg skyter dette mye bedre nå. Har en anelse om hvorfor, bare virker mer naturlig. Fell uansett, må se på fugler i vår. Jeg holdt den opprinnelige tykke gummistoffplaten, den erstatning det fulgte, var plast med litt skumgummi. Var veldig lett og følte meg ganske billig. Gjenbruk av den opprinnelige gummistøteplaten gjør dette haglgeværet mer balansert. Jeg hadde den aksjen, jeg likte det ikke. Det var på min kalkunpistol, og skyting 3,5quot Hevi-shot magnum-blandinger med et Hevi-13 choke tube vil rocke verden. Ive blåste ansiktet mitt et par ganger Gikk tilbake til min supercell butt lager Hvis det er høyt, kommer det til grunnen TopATI er IMOE, ikke bra utstyr. Knoxx er godt satt sammen utstyr, som er Mesa-linjen. Jeg bruker ikke Knoxx fordi jeg bare aldri har vært i stand til å bli komfortabel med dem. Jeg er en fullstendig slags fyr. Du kan skyte et PM til JK Supply. De postet på FB i går at de nettopp hadde fått mye av 870 LE turn-ins, noen av våpenene hadde fabrikkmapper. Kan være i stand til å ordne en bytte for hele aksjen din for en av de sammenleggbare aksjene. Ikke en advokat, bare en tidligere LEO stolt over å ha tjent. Amerikanere har rett og nytte av å være bevæpnet - i motsetning til innbyggerne i andre land hvis regjeringer er redd for å stole på armene. - James Madison Calguns-medlem osokne bare satt opp en tråd i går angående Remington-metallmappen sin i denne delen og med tittelen quotRemington Top Folding Stock. quot sa han et sted som heter quotTriple Aquot i Vallejo har en til salgs. Jeg pleide å ha Quote ONLY Quot Remington-mappen på en eldre Wingmaster, det legger virkelig vekt på det haglgeværet hvis jeg husker riktig. Jeg har en Mesa Tactical teleskopisk lager med buffer på min 870P veldig høy kvalitet og dessverre. dyrt. Jeg kjøpte min fra et medlem her med en betydelig rabatt. Det er 3 versjoner av Mesa-bestanden, og hvis du undersøker. Husk at det er viktig å skille mellom de 3 versjonene og deres forskjeller. Jeg valgte quotLEOquot-versjonen av Mesa. fyi limbsaver har nå en recoil absorberende glide på rumpe som fungerer på Mesa. på min gamle Wingmaster. Jeg ville ikke tenke på å endre det ved å endre lageret. Senest redigert av bsg 08-28-2010 klokka 16:47. 08-28-2010, 10:18 PM Medlem siden: Jun 2009 Remington LE toppmappen er en smerte nok til å skyte med kroppsarme, ville hate å skyte det alene. Butlerbrygga fungerer veldig bra. Det var Dealer-løp på 870-tallet for noen år siden som kom med Butler Creek-aksjen på dem. Selv hadde innebygd skallholdere på lageret. Du kan også holde sidesadel med Butler-bekken. Nei til SpecOps som du må fjerne saadssadel. Jeg vet ingenting om de andre du nevnte. JD McGuire, Owner AIampP Tactical Remington Law Enforcement Armorer Mossberg LE Armorer Aiptactical takticalgunsling Hvis du går til en pistolkamp, ​​ta et haglgevær. Hvis du ikke kan ta en hagle, ikke gå. Du kan ikke legge til nye tråder Du kan ikke skrive svar Du kan ikke legge ved vedlegg Du kan ikke redigere innleggene dine Alle tider vises som GMT -8. Klokka er nå klokka 08:14. Første gang du legger inn her. Har vært å tappe inn i wast kunnskapsbassenget for en tid nå. Det er ikke HD-spørsmål som sådan, men jeg skjønte at hvis noen visste brettlagre, ville det være dere. Jeg jakter på kajakk og jeg har noen måter hvor jeg kan sette den i vannet til lovlige jaktområder. Balansen i kajakken er ødelagt av vekten av pistolen høyt på dekket, og jeg vil være i stand til å sette pistolen i kajakken til føttene i stedet for å forbedre dette. Selv om jeg har det korteste juridiske fatet som er tilgjengelig i mitt land (Danmark - 22quot), er det bare ikke mulig nå. Så vidt jeg ser, vil en justerbar aksje ikke kutte nok lengde for å rette opp dette. I mitt sinn har jeg bare en løsning - et brettlager. Å ta tønnen i transitt kan være et alternativ, men en skytingskans kan oppstå med bare begrenset tid til å svare, så jeg vil gjerne utforske foldingsalternativet. Jeg vet at de fleste av dere ikke er glad i å legge på lager på grunn av årsakene som nevnes igjen og igjen her inne, men jeg har laget meg for å prøve det. Det bestemte seg - hva er det mest holdbare og solide alternativet jeg tror at en toppmappe er stabilere selv om cheekweld kan være en tisse, men kan du anbefale et merke over andre. Erfaring med de forskjellige merkene og modellene vil bli høyt verdsatt. Sun Jan 03, 2010 1:01 pm Innlegg: 389 Sted: Northwest Arkansas Har takket: 0 gang Har blitt takket: 0 gang Dessverre har jeg ennå ikke å høre veldig mye, om noe godt om noen 870 folding aksjer. Det inkluderer høyere ende som KnoxxBlackhawk Cop eller SpecOps folding lager, som angivelig er bedre enn de billigere fra ATIChoateetc. men fortsatt ikke bra. Og jeg har vært mindre enn imponert over noen av de som Ive prøvde personlig. For fulltidstjeneste på et hjemforsvar, patrulje eller quottacticalquot haglgevær, er mitt råd å holde fast i et fast lager, enten tradisjonelt eller med et pistolgrep, avhengig av dine preferanser. Den sammenleggbare aksjen kan vise seg nyttig under visse begrensede omstendigheter (dvs. på et sekundær brudd haglgevær båret av en soldat på hisher-pakken), men det vil være mindre behagelig og generelt mindre holdbart enn de faste alternativene. I tillegg, mye som underlagsbeholdningen på noen AK'er, gjør folding hagle lagre det mye vanskeligere å oppnå en god kindssveis. Og ja, det er mer å bruke et hagle enn å peke på det i den generelle retningen til zombien. Og mens det var på (generelt) emnet, bare si nei til pistolgrep (sans buttstock) på hagler. Jeg bryr meg ikke om hvor kul det ser ut, eller hva de gjør i filmene. Grunnen til at jeg vil ha en mappe er at denne enheten lettere kan bæres i et kjøretøy når man reiser. Så mye som jeg personlig liker en fast aksje på alt, vil en choate Youth ikke gjøre jobben der jeg tror, ​​med mindre det er en SBS. Ja, det er ikke den eneste løsningen for et haglgevær, men et godt kompromiss når det gjelder krympede inneslutninger som i en bil. (hvor den faste aksjen er ubrukelig uansett, for i lik 90 situasjoner vil du ikke være i stand til å sette aksjen i skulderen uansett, forutsatt at SD inne i bilen er et alternativ. Hvis det ikke er en bekymring for OP, eller en koffertpistol Som nevnt tidligere, Mer kraft til fast lager) På den annen side kjører du biler som slagskip, så kanskje du har mer plass til å distribuere full størrelse haglgeværer. Siden det ikke er det eneste haglgeværet som OP har, tror jeg det er greit å ha en hagle for bilavgift. Jeg vil ikke anbefale en mappe hvis det var det eneste haglgeværet skjønt. Ble medlem: Sun Oct 24, 2004 9:00 pm Innlegg: 629 Sted: The swamps of NC Har takket: 0 gang Har blitt takket: 0 time Ja, jeg har en med Remington originale stål topp-mappen, og det er den eneste jeg faktisk som. Dens nesten 50 år gammel, og det virker bra, det tilhørte en onkel, da min far, og nå meg. Hvor mange mappestocker kan du finne med den slags sporopptegnelse Selvfølgelig har det bare politiet håndhevet (det betyr ingenting) og er en bjørn å finne (som gjør) så lykke til. Hodeskudd. hodeskudd. Vet du hvordan du gjør noe annet Hei, du blir overrasket over hvor mange ting som fungerer Ja, det er tusen runder i lommen, og jeg er glad for å se deg: Fordelen med .22lr

No comments:

Post a Comment